baby, feel the beat inside

Måste börja med att säga att lördagskvällen blev lyckad trots några små olyckor! mina vip tjejer var här först o grillade o sådär, och lite senare dök några fler glada ansikten upp. när alla gått kröp micke och jag ner i sängen.

Lägger bara upp tre små bilder


Elin och jag


Tessan och karro - dans!


Micke och några kompisar

Igår var det balträning, svettigt och härligt såklart. men vi var duktiga! på kvällen gick micke och jag på bio, myspys.


Och S - jag tänker på dig, time will tell, allt blir bra så småningom!


Kommentarer
Postat av: sofia

Är det jag som är S? :) Gulligull japp det löser sig. Allt löser sig. Kul att vi solade samtidigt idag, och att ni inte hann lägga er i solariet innan jag hann ut :P haha! puss puss

2009-05-13 @ 00:02:38
Postat av: Sara

Klart det är :) ja det var roligt. hoppas allt känns lite bättre nu iaf. tiden läker alla sår, puss!

2009-05-13 @ 01:50:44
URL: http://ssaragustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0