hellre sårad av sanningen än lycklig av lögner ..

.. finns inte så mycket mer att säga. många tårar idag, men time heals all wounds och jag hoppas allt blir bra så småningom. det måste det bli.


ikväll har jag varit i Ljungsbro och firat Hanna, snuttan fyllde 19 år igår på självaste baldagen. Tessan kom och hämtade upp mig och Karro innan vi fortsatte ut mot landet. vi var några tjejer som åt middag och tårta. trevlig avslutning på helgen och något som behövdes för att liva upp min dag.   

Nu börjar det;
avvänjning av nässprayet, behövs ...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min kloka lilla gumma...ärlighet är kärlek, lögner är svek...

Allt ordnar sig ska du se...

Det känns att leva, annars har man inte levt, bara varit...

Du är värd det bästa! Puss!

2009-05-25 @ 18:15:14
Postat av: Anonym

du förtjänar det bästa!

2009-05-25 @ 22:02:56
Postat av: Anonym

du förtjänar det bästa!

2009-05-25 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0