happy birthday to me

19 år idag, börjar bli lite gammal känner jag. har fått massor fina grattis sms & telefonsamtal och sånt på facebook. har tyvärr inte orkat svara på allt men det uppskattas lika mycket i vilket fall, tack allihopa!



Valborg i torsdags var jätte mysigt, alla var jätte trötta så blev mest mat och slapp i soffan .. ingen eld och inget kubb. men jag hade en jätte bra valborgsmässoafton och jag är så kär!


I fredags kom pappa och hämtade mig, bara hem och duscha och packa om och sen vidare till upplands väsby. Sofia och jag blev avsläppta hos Johanna och Niklas, vi förberedde lite inför morgondagen och gick sen och la oss. blev väckt runt två på natten av att sofia låg på golvet - luftmadrassen hade sjunkit ihop. jag där emot hade sovit som en stock och märkte såklart ingenting, bara knata in i vardagsrummet och lägga sig i soffan.
Igår var det dags för överraskningsfesten, en "släkting" har fyllt 50 och hon visste inte om nånting om vad som planerats. så roligt att se reaktionen när hon tog av sig ögonbindeln! under kvällen blev det mat, tal, mat, fika, mat, dans, sång och allt sånt där, roligt roligt.


Idag var inte alla lika pigga, men jag fick köra de 23 långa milen hem imorse och sen direkt till mormor & morfar. har fått några presenter men hör bara "det kommer, det kommer", hihi.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hihi...ja nu är du allt nyfiken va!?!?!? Hohohohoho...

2009-05-03 @ 18:57:34
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen Sara! Hoppas du haft en bra dag :)

2009-05-03 @ 19:45:44
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Sara

Mamma: jag har mina aningar! ;)

Anna: tack så mycket! :)

2009-05-03 @ 23:07:27
URL: http://ssaragustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0