Besöksrekord ..

.. idag, tjoho!


Dagen har bara flugit förbi. Mysig natt med mysig person, Micke smög in genom dörren när jag hade somnat, glad överraskning. vi sov ganska länge imorse trots att vi hade ställt klockan på nio, vet inte om det var någon som stängde av den lite i smyg .. ;) micke åkte hem och jag njöt av solen i någon timme och satte sen igång med min sista hemtenta. så skönt att inte ha något kvar i skolan, bara det roliga kvar nu!

Har nu trampat iväg till storasyster
o jag har kommit på att Linköping faktiskt är ganska fint på "sommaren"
speciellt om kvällarna


Har inga direkt nya bilder på Sofia och mig, men istället lägger jag upp några från en vinterpromenad någongång i februari






S knäppa katter - Caspian och Nala

Nu blir det kvällsmys och tidig morgonpromenad runt ån imorgon, och förhoppningsvis sol och bad på Emilys land resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0