det är inte lätt när det är svårt

Har sovit dåligt i natt, vaknat varannan sekund & pussat på dig bara för att försäkra mig om att du låg kvar bredvid mig. jag kan inte ljuga, din famn är den varmaste som finns och om jag fick välja skulle jag stanna där så länge jag kunde.


Ska snart åka och hämta pappa i Norsholm
har aldrig varit där så vi får väl se om jag hittar fram
det ska nog gå bra

Sofia ringde nyss och frågade om jag ville komma förbi ikväll
vi får se vad kvällen har att erbjuda



Jag kan inte sitta o säga att jag är nöjd, för det är jag inte, men det känns åtminstone okej. jag kommer alltid hoppas att du finns kvar där precis som jag finns kvar. o jag hoppas på att framtiden blir något bra för både dig & mig, för oss, tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0