Where the mountains go forever and the birds are always near

                                
Igår åkte spiderman vidare .. fick 2 av 3 nätter med honom åtminstone, inte illa! var hur underbart som helst att bara få ligga och pussas och kramas. sen fick jag en så söt slängkyss när han gick.

Nu åker pappa och jag upp till landet, till våran ö vid Öregrund .. längtar till att få bada vid våra klippor och så längtar jag faktiskt efter mina småsystrar som är där. jag ska köra husbil 35 mil eftersom våran bil redan är där uppe, så kul. ja ni kan ju tänka mig framför en jätte stor ratt som jag knappt når runt och musiken på högsta! 


                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0