wish i could keep you much longer

Trivdes bättre med min gamla blogg här på blogg.se
back to basic!


Idag var vi på balträning på ågatan, snubbel hit och snubbel dit.
Min tå blödde när jag kom hem men vi ska nog klara det här.
Resten av dagen har det bara varit pappa och jag.




Bulgarien, sunny beach.

Idag har det varit fullt med idéer i luften om resan med mina tjejer som ska bli av i början av juni innan studenten. har precis kollat lite och jag är jätte sugen på tunisien. vill bara kunna springa omkring i biknini nu!

Hoppas också på en resa med Micke lite senare, skulle vara helt underbart.


Ska snart hoppa i säng, men först;
psykologi!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0