vill ha!

Hemkommen till ett tomt hus, tror jag blir ensam hela kvällen faktiskt. var egentligen bjuden till min faster idag, men med 3 prov nästa vecka och fullt upp i helgen känner jag att jag inte riktigt hinner med. tråkigt att man måste prioritera bort saker som man mycket hellre skulle vilja göra, men ansvar here we go ..

Har suttit och letat efter studentklänning en liten stund, har hittat två stycken men som alltid tror jag att jag är alldeles för liten för storlekarna. har där emot hittat två andra klänningar som skulle vara väldigt fina tills i sommar, och speciellt till våran kreta resa som vi tjejer förhoppningsvis har bestämt oss för!




Ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0