-

Balträningen gick prima ballerina, vi svettades och hade jätte mysigt allihopa tror jag. insåg dock igår när jag provade klänningen att det kommer bli väldigt svårt att dansa i den eftersom den är så himla stor, men det ska nog gå bra. Farmor och jag räknade ut att underkjolen är 14 meter runt om längst ner, hur sjukt är inte det?

Var och skjutsade Karin och Micke till olika ställen förut .. plutten ska ut och festa, fick precis ett samtal där han sa bland annat att han sover hos mig, så blir att åka o hämta honom sent inatt. ska bli så mysigt att få ha hans armar runt mig hela (halva) natten.



Nu måste jag lära mig massor om tvångsbeteenden och vad bipolär störning innebär, har prov imorgon. känner mig riktigt sliten faktiskt, ska försöka somna tidigt så jag hinner sova några timmar innan jag ska upp igen, puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0