on top of the world

Har hunnit med att skjutsa Karin till Malmslätt nu på morgonen, och mitt i allt så börjar det snöa (?) men som tur var så slutade det lika fort som det började. och nu har jag brännt en CD som ska dunkas i bilen, ska snart ta mig i kragen och göra lite frukost och sen ut på promenad, as usual ..


Vid lunchtid åker jag till damen på bilden här nere, vi ska luncha ihop och sen åka in till stan för att möta upp tjejerna och ta tag i det här med resan.


Karolina o jag


Har en lektion mellan 13.45-15.00 och sen ska jag åka och hämta en person som jag inte träffat på hur länge som helst känns det som, nämligen min kusin Isabel. Först ska vi skjutsa pappa till båten och sen ska vi till Motala, till farmor och farfar, och bara mysa med dom! farmor ska nämligen hjälpa mig att sy upp min älskade balklänning.


Kusin vitamin och jag på hennes student förra året

Ska bli härligt att träffa henne igen
vi har varit med om mycket tillsammans hon och jag



Så ser min dag ut, lär inte vara hemma förns sent ikväll

xoxo


Kommentarer
Postat av: Isabel

Det ska bli jättehärligt att träffa dig också Sara! Sjukt länge sen vi sågs sist. Typiskt mig att inte stanna i Linköping utan ska ut och flänga omkring överallt.. Men nu är jag hemma för att stanna. Ska bli skönt att allt går tillbaka till normalt igen :)

2009-04-21 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0