and it goes brr-at-dat-dat-dat

Idag har vi bokat resa till kreta, men tråkigt nog får vi nog gå och boka om imorgon på grund av vissa omständigheter. jag hoppas att det löser sig på bästa sätt för jag vill så gärna komma iväg med mina underbara solstrålar!



Elin och jag har farit runt hela dagen, letat studentklänning som galningar till mig. till slut fann vi den, enkel men ändå fin. har funderat på att göra den lite egen, får se hur jag gör. det köptes också bikinis, skor och annat smått och gott. passade också på att bjuda henne på lunch.

Imorgon har vi inga lektioner men trots det ska jag till skolan för att skriva ett prov om utvecklingspsykologi, ser jag verkligen fram emot eftersom jag inte kan nånting. har varken tid eller ork just nu känner jag.


Tomorrow can wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0